camalis

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Carola - 27 februari 2010 13:30

ÅRETS HUND 2009

Nu äntligen är listan publicerad på Dvärgpinscherklubbens hemsida och vi är oerhört glada och stolta över att få visa er alla hur våra hundar placerade sig.


http://www.dpklubben.se/Meny/klubbtavlingar/Resultat/Resultat_2009_total_lista.pdf


ÅRETS VALP 2009

  14:e plats
IMPALA Maverick

  


ÅRETS JUNIOR

  8:e plats
CAMALIS Use To It
Årets Svart/röda Junior Hane

  

  

ÅRETS HANE

  8:e Plats
CAMALIS Use To It  

  

ÅRETS TIK

  2:a Plats
MULTATULI Lady Charm

  


3:e Plats
CAMALIS Rock N Roll Lola

Årets Svart/röda tik, Årets Svenskfödda Tik

  

ÅRETS LYDNADS HUND

  3:e pats
CAMALIS Little Strong Tequila

    

3:e Plats
MULTATULI Lady Charm


  

  

ÅRETS MENTALUPPFÖDARE

  

4:e plac CAMALIS KENNEL 32%

  


Helt fantastiskt att se hur väl min kennel placerade sig. Förra året var första arrangerade MH't som jag anordnade. Och i år kommer det så att bli ett ytterligare. Jag ser fram emot att träffa mina valpköpare på MH't i sommar och jag tror att valpköparna uppskattar dessa arrangerade MH som jag gör.


TACK TILL ALLA GOA VALPKÖPARE !!

Ovido - Quiz & Flashcards